.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دلايل موافقان وزير پيشنهادي اقتصاد
دلايل موافقان وزير پيشنهادي اقتصاد

عضو فراكسيون تعاون مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اين كه مردم سرمايه‌هاي اصلي اين نظام هستند، گفت: وزير امور اقتصادي و دارايي فعلي، اين واقعيت را به خوبي درك كرده و از جمله وزرايي است كه خود را هميشه در قبال مردم پاسخگو دانسته است.

شهباز حسن پور نظارت بر سيتسم بانكي،تعامل مناسب با مجلس شوراي اسلامي، ارتباط گسترده با كارآفرينان و صنعتگران كشور و پيگيري لايحه هدفمند كردن يارانه‌ها را از مهم‌ترين نقاط قوت حسيني برشمرد و افزود: وزير اقتصاد پيشنهادي براي دولت دهم، بهترين گزينه‌اي است كه مي‌تواند با اقتدار و توانمندي به اداره چرخه اقتصادي كشور بپردازد.

بانك‌ها از خطر ورشكستگي نجات يافتند

يك نماينده مجلس شوراي اسلامي، كمبود نقدينگي را چالش اساسي بانك‌هاي كشور طي سال‌هاي 85 و 86 دانست و گفت: اين امر نتيجه سياست‌هاي انبساطي بود كه در آن سال‌ها مد نظر قرار گرفت و وزير امور اقتصادي و دارايي فعلي به خوبي توانست با اين معضل مقابله كند.

فرهاد دلق پوش افزود: همچنين حسيني توانست با پيگيري‌هاي مداوم، شوراي پول و اعتبار را احيا و جايگاه بانك مركزي را به عنوان نهاد سياستگذار در عرصه پولي و بانكي كشور تقويت كند.

وي بحران مالي جهاني را مورد اشاره قرار داد و تصريح كرد: حسيني به خوبي بحران را در كشور مديريت كرد و بانك‌ها را از خطر ورشكستگي نجات داد.

دلق پوش خاطر نشان كرد: سوابق كاري، سوابق تحصيلي مرتبط، تيم قوي و با تجربه و ارتباط تنگاتنگ وزير اقتصاد با كميسيون اقتصادي مجلس از جمله عواملي هستند كه با استناد به آنها، كميسيون اقتصادي نظر مثبتي درباره حسيني دارد و معتقديم كه او به راحتي از مجلس رأي اعتماد اخذ مي‌كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.